ולדימיר בליאק: "נילחם בממשלה המסוכנת"

    אייל ראובן No Comments on ולדימיר בליאק: "נילחם בממשלה המסוכנת"

    חה"כ ולדימיר בליאק בריאיון ל'קול חי': "אנחנו נעשה את המקסימום עבור 850 אלף בוחרי יש עתיד מהאופוזיציה, במיוחד מול הממשלה המסוכנת שעומדת לקום"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד), שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר (שני) והתייחס להליכה לאופוזיציה. "בשנה האחרונה עבדתי רק בוועדות הכנסת, כך שאין שינוי משמעותי עבורי כעת. אני לא מתרגש מהקרבות באופוזיציה המיועדת, אנחנו עדיין על אדי הבחירות. אנחנו נעשה את המקסימום עבור 850 אלף בוחרי יש עתיד, במיוחד מול הממשלה המסוכנת שעומדת לקום".

    הוא פירט חלק מ'סכנות' עליהן דיבר: "הכוונה לשנות את הסטטוס קוו, להעביר פסקת התגברות ברוב כמעט מקרי שזה למעשה ביטול ביהמ"ש העליון ולהוריד את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו לרמה של חוק רגיל שיהיה אפשר לפגוע בזכויות ולבטל את חוק השבות ולפגוע בזכויות העולים – ולכן אני מודאג".

    בליאק התייחס לדברי המגיש על התקציבים שהועברו לעבאס: "המספר הזה הוא שקר. לא היו 53 מיליארד. אני מרכז הקואליציה בוועדת הכספים ואני יודע. זה קצת יותר מ-30 מיליארד בפריסה לחמש שנים. כשאנחנו מדברים על התקציב לערבים זה תשתיות ומאבק בפשיעה. לא קצבאות שמנציחות את העוני. התמריצים משפיעים על אנשים. ב-2015 שיעור התעסוקה בקרב גברים החרדים עלה בזכות נתניהו ולפיד. אבל מאז זה לא עלה".



    0 תגובות